Організація дистанційної роботи викладачів Фізкультурно-спортивного циклу ЗФПО КММФК в умовах карантину

0
20

Продовжуються адаптивні карантинні заходи в Україні, різняться умови в залежності від зонування областей, міст. Заклади освіти намагаються з усіх сил «втриматись на плаву» 2019-2020 та 2020-2021 навчального року шляхом проведення комбінованих та дистанційних форм занять.

Активно організовують такі дистанційні навчання і викладачі фізичного виховання ЗФПО Київського міського медичного фахового коледжу. Викладач вищої категорії, методист ЗФПО КММК Любов Василівна Кузьменко поділилась своїм досвідом і напрацюваннями за час роботи в умовах карантинних обмежень з представниками Київського міського відділення Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України.

«Для фахівців фізичної культури це досить складне завдання, тому що виконання фізичних вправ самостійно потребує неабияких психологічних та фізичних зусиль молоді, відповідальності та самомотивації, а ще краще це виходить коли є постійний контроль та зворотній зв’язок з педагогом. На мою думку, – говорить Любов Кузьменко, – «виграють» ті студенти, які систематично отримували від своїх викладачів фізичного виховання домашні завдання та старанно їх виконували.»

Любов Василівна радить всім дослухатися до порад доктора психологічних наук Інни Кукуленко-Лук’янець: «Заняття фізичною культурою не лише поліпшують спортивну форму, але й піднімають настрій та допомагають позбавитися поганих думок, а їх дуже багато скрізь, особливо в сучасних медіа. Тому пам’ятайте, що ендорфіни, позитивні емоції, які виробляються під час фізичних вправ – це те, що зміцнює наш імунітет».

А ось основні постулати організації дистанційного навчання в умовах карантину ЗФПО КММФК з фізичного виховання, яким поділилася Любов Кузьменко:

  1. Особистий приклад викладача!
  2. План роботи викладача ФВ на період карантину.
  3. Опанування студентами знань і правил проведення самостійних занять фізичними вправами.
  4. Правила самоконтролю під час виконання практичних завдань.
  5. Виконання фізичних вправ протягом дня (ранкова руханка, фізкультурні паузи під час роботи за комп’ютером, смартфоном тощо).
  6. Робота з батьками щодо організації дистанційної роботи з фізичного виховання.
  7. Виконання фізичних вправ тільки за умови гарного самопочуття, дотримуючись усіх вимог карантинних заходів.
  8. Врахування місця проживання студентів (квартира, будинок, наявність власного подвір’я тощо).
  9. Використання нестандартного обладнання для занять в домашніх умовах.
  10. Забезпечення зворотного зв’язку зі студентами та батьками.
  11. Пропонувати студентам цікаві практичні та теоретичні завдання.

До речі, на час дистанційного навчання Любов Василівна запропонувала своїм студентам креативний флешмоб – заняття фізичними вправами разом з домашніми улюбленцями, який сподобався молоді і вони з задоволенням беруть в ньому участь. На думку викладача, якщо якісно організувати дистанційне навчання, студенти краще адаптуються до занять фізичними вправами під час очних практичних занять з фізичного виховання в коледжі! Вперед за ендорфінами!

Київське міське відділення Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України